zondag 5 juli 2009

Foto afgehaald van flickr

In de zoekmachine van flickr tikte ik de op het eerste zicht ietwat gekke woordcombinatie "buddhism + dogs" in. Ik bekwam deze leuke foto genaamd "Praying dog in Japan".
Deze foto roept bij mij ook een paar vraagjes op: doet de hond het voor snoepjes en wie van beide houdt het het langste vol? Als het om snoepjes gaat de hond natuurlijk.
Ik zou die honden van mij dat ook moeten kunnen leren, dan kan ik ze meenemen als ik op retraite ga... :)
Maar even serieus: bij de foto staan volgende gegevens vermeld.
One-and-a-half-year old Chihuahua dog "Conan" prays with his owner and chief priest Joei Yoshikuni during a morning prayer at the Shuri-Kannondo temple in Okinawa, southwestern Japan, Monday, March 24, 2008 (AP Photo/Itsuo Inouye)

2 opmerkingen:

  1. Geweldige foto!
    En goed gepost en gevonden via Flickr... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima gedaan! En jij dacht nog wel dat die 23 dingen niet aan jou besteed waren...

    BeantwoordenVerwijderen